back to main area

i-bands.net [READ ONLY MODE]
Articles  Articles   FAQ  FAQ   Search  Search   Memberlist  Memberlist   Usergroups  Usergroups
Register  ::  Log in Log in to check your private messages

Post new topic  Reply to topic Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 jom jumpa: ngeteh hari minggu « View previous topic :: View next topic »
Author Message
poundcake
PostPosted: Thu Mar 04, 2010 5:14 pm    Post subject: jom jumpa: ngeteh hari minggu Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

gua dan timelesness dah cadang nak meet up, borak2, ngeteh :

venue: pelita ampang point
time : 10.30pm
date : 6/3/10 Sabtu

anyone also welcome...
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
gearmetalhead
PostPosted: Thu Mar 04, 2010 9:28 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 02 Aug 2009
Location: rawang

cantik ni,meet up members i-bands..bro poundcake,ko letak la no ko..kalau aku free,rajin,aku datang..hehe..yang lain2 apa lg? Laughing
Back to top
deadzid
PostPosted: Thu Mar 04, 2010 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

aku muncul lepas pkl 12 kot...
itu pon kalau korang still around la....
biasa la, metal kan kena kuar lepas midnite
hahahah
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
T|melessness
PostPosted: Thu Mar 04, 2010 10:30 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 06 Jan 2009
Location: Kuala Lumpur

cantek zid make sure ko turun dengan jaket matrix ko..ahahahah

jom la weii.. aku dtg dari jauh nih...ahahhaha

pesal payah beno aku nak masuk i-bands nih sari suntuk tak dpt masuk.. i frust taw myah! hehe
_________________
Conklin GTG-7T
Conklin GTG-7F custom
EVH Wolfgang Special
Kramer Vanguard USA
Fender Heartfield Talon III
Fender Stratocaster

www.myspace.com/cynica
www.myspace.com/conklinguitars
www.conklinguitars.com
Back to top
deadzid
PostPosted: Thu Mar 04, 2010 10:42 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

hahah ntah la... ajeep tak bayor sewa kot...
ari tu pun aku yg sms dia, bgtau i-bands down...
kalau tak haram dia pon tak perasan!

hahah nampak sgt tokey dah tak amek port pasal i-bands...

ok zul, aku try to make it....
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
T|melessness
PostPosted: Thu Mar 04, 2010 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 06 Jan 2009
Location: Kuala Lumpur

lagi lagi sape lagi mai la.. bleh belanja aku ramai ramai
_________________
Conklin GTG-7T
Conklin GTG-7F custom
EVH Wolfgang Special
Kramer Vanguard USA
Fender Heartfield Talon III
Fender Stratocaster

www.myspace.com/cynica
www.myspace.com/conklinguitars
www.conklinguitars.com
Back to top
eniQma
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 12:47 am    Post subject: Reply with quote

King Korek

Joined: 28 Nov 2009
Location: enigma di Kuala Lumpur

ko blanje bro?wah kaya la ko nih ahaha
_________________
I Love i-bands
http://soundcloud.com/eniqma-studios

If METALLICA Kill em' ALL
Facebook kill I-bands.net... true story
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
poundcake
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

gearmetalhead wrote:
cantik ni,meet up members i-bands..bro poundcake,ko letak la no ko..kalau aku free,rajin,aku datang..hehe..yang lain2 apa lg? Laughing

ko camkan avatar Timelesness tu.. mesti dapat carik nye..

anyway you've got pm.
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
poundcake
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 10:25 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

deadzid wrote:
aku muncul lepas pkl 12 kot...
itu pon kalau korang still around la....
biasa la, metal kan kena kuar lepas midnite
hahahah

bagus Zid... ko macam bruce wayne (batman) so kaya one!... makan free dah kita.. Laughing
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
T|melessness
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 10:49 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 06 Jan 2009
Location: Kuala Lumpur

poundcake wrote:
gearmetalhead wrote:
cantik ni,meet up members i-bands..bro poundcake,ko letak la no ko..kalau aku free,rajin,aku datang..hehe..yang lain2 apa lg? Laughing

ko camkan avatar Timelesness tu.. mesti dapat carik nye..

anyway you've got pm.

nak kata SILAU la tu???.. kan kan kan.. nyampah i ahahahahaha

takde pun PM.. ke ko salah anto?
_________________
Conklin GTG-7T
Conklin GTG-7F custom
EVH Wolfgang Special
Kramer Vanguard USA
Fender Heartfield Talon III
Fender Stratocaster

www.myspace.com/cynica
www.myspace.com/conklinguitars
www.conklinguitars.com
Back to top
poundcake
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 11:17 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

Timelesness hahahha.. tka kata pun.. suruh cam muka yg manis hensem tuh.. tapi jangan lak ko pakai wig.. mampus aku tercari2 nanti.. hehe
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
T|melessness
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 06 Jan 2009
Location: Kuala Lumpur

o.k jumpa kat Pelita ampang esok 10.30pm.. aku jap lagi nak out terus balik serdang.. maybe aku tak online dah..hehe
_________________
Conklin GTG-7T
Conklin GTG-7F custom
EVH Wolfgang Special
Kramer Vanguard USA
Fender Heartfield Talon III
Fender Stratocaster

www.myspace.com/cynica
www.myspace.com/conklinguitars
www.conklinguitars.com
Back to top
deadzid
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

woi woi.. jap...

pelita ampang ni kat mana aa??
yg dekat KLCC tu ker?
cuba bagi direction skit....
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
poundcake
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

pelita ampang point
ko kena lalu flyover lalu atas/bawah(tak sure) MRR2 kalau dr jln ampang tu..

lepas skit je drp flyover tu, lepas bangunan ampang point ada traffic lights hotel DePalma. belok kiri masuk kawasan belakang ampang point tu carik pelita..
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
eniQma
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

King Korek

Joined: 28 Nov 2009
Location: enigma di Kuala Lumpur

jap2 kalo pelita tu padam macam ne nak cari?...ahahaha

hehehe...dekat je...aku kat pdn indah jer...hmmm
kalod dpt gi best gak nih...hhuhu
_________________
I Love i-bands
http://soundcloud.com/eniqma-studios

If METALLICA Kill em' ALL
Facebook kill I-bands.net... true story
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:
Post new topic  Reply to topic Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next Page 1 of 9

Jump to:

You cannot vote in polls in this forum

DAJ Glass template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu