back to main area

i-bands.net [READ ONLY MODE]
Articles  Articles   FAQ  FAQ   Search  Search   Memberlist  Memberlist   Usergroups  Usergroups
Register  ::  Log in Log in to check your private messages

Post new topic  Reply to topic
 SEARCH MENCARI BAND PELAPIS!!! « View previous topic :: View next topic »
Author Message
Wan_Tama
PostPosted: Thu Jun 29, 2006 2:41 pm    Post subject: SEARCH MENCARI BAND PELAPIS!!! Reply with quote

Joined: 14 Jun 2006

Halloooo...Pada group2 yang minat@selalu main lagu SEARCH,aku mendapat satu info yang SEARCH sedang mencari bakat untuk menjadi pelapis..Tapi kena hantar Video clip dulu..kalau ada chance boleh masuk final...GEMPAK tUHH...
Back to top
deadzid
PostPosted: Mon Jul 03, 2006 9:39 am    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

hantar FENOMENA je lah masuk bertanding.. konfem juara punya! hehe
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
Wan_Tama
PostPosted: Mon Jul 03, 2006 1:19 pm    Post subject: fenomena Reply with quote

Joined: 14 Jun 2006

ye tak ye ekkk...fenomena ...lupa lak...kalau cam tu kena buat nama group PAWANA lak..lu leh bawak lagu search tak brader...
Back to top
deadzid
PostPosted: Mon Jul 03, 2006 3:19 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

Search cannot go la.. aku tak geti solo2 yg power dan susah nih, setakat solo2 yg "selekeh" buleh la heheh..
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
poundcake
PostPosted: Mon Jul 03, 2006 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

kalu nak buat band pelapis SEARCH mesti kena nama "FOUND"
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
OneMB
PostPosted: Mon Jul 03, 2006 10:46 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 22 Jan 2006
Location: Banting

poundcake wrote:
kalu nak buat band pelapis SEARCH mesti kena nama "FOUND"

Search and Found Laughing
asyik mencari je, bila masa lak nak jumpa
aku setuju dengan poundcake
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Wan_Tama
PostPosted: Wed Jul 05, 2006 1:18 pm    Post subject: allo Reply with quote

Joined: 14 Jun 2006

ala brader deadzid gua dengar demo lu gempak tu lu main...takan search kantoi....mustahil...
Back to top
deadzid
PostPosted: Wed Jul 05, 2006 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

kalau nak main solo Search "mungkin" boleh, tapi nak dapat tone yg sedap sebijik mcm depa mmg tak buleh laa.. lebih2 lagi kalau part2 yg pakai tremolo tu.. perghh terpongkes aku dibuatnya.. Zul Fenomena execute selamba je... jeles tul aku!
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
-chi-
PostPosted: Wed Jul 05, 2006 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 29 Apr 2006
Location: anywhere..

deadzid wrote:
Search cannot go la.. aku tak geti solo2 yg power dan susah nih, setakat solo2 yg "selekeh" buleh la heheh..

cehh..merendah diri plak..dorang tak wat auditionker?hihihi..
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
deadzid
PostPosted: Wed Jul 05, 2006 4:14 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

ada kot, sapa yg berminat gi la audition.. mcm walk-in interview kot..
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
poundcake
PostPosted: Wed Jul 05, 2006 10:40 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

tapi kalau Din and Kid pi audition Search camne? diorang boleh main sebijik giler aa... kekekee Laughing
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
Wan_Tama
PostPosted: Fri Jul 07, 2006 5:00 pm    Post subject: ii Reply with quote

Joined: 14 Jun 2006

main je sound sendiri..main lagu hati emas gempak..macam nak terbang gitar...hehhe
Back to top
poundcake
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

ader sesaper gi audition ni ke?
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
Display posts from previous:
Post new topic  Reply to topic Page 1 of 1

Jump to:

You cannot vote in polls in this forum

DAJ Glass template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu