back to main area

i-bands.net [READ ONLY MODE]
Articles  Articles   FAQ  FAQ   Search  Search   Memberlist  Memberlist   Usergroups  Usergroups
Register  ::  Log in Log in to check your private messages

Post new topic  Reply to topic Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 LIVE BAND AT SHAH ALAM -CABARAN BUAT SANG JUARA FATAMORGANA « View previous topic :: View next topic »
Author Message
deadzid
PostPosted: Tue Aug 18, 2009 6:26 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

tak payah apply la... trade dgn aku je...
aku nak status rakyat jelata pulak...
hahaha
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
poundcake
PostPosted: Wed Aug 19, 2009 9:12 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

utlraman taroh: borang skg takde "race" dah.. huhu.. lepas ni takde made in china ke, made in taiwan ke, made in malaysia ke hehehe lepas ni semua 'fender' sama saja.. huhuhu

Deadzid: itu pasal wa suka jadi rakyat jelata je.. tangunggjawab berat beb jadi VIP hehe..
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
undefined
PostPosted: Wed Aug 19, 2009 9:37 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 08 Dec 2003
Location: gelogor, penang, malaysia

biler next event?

nak join buleh?
_________________
http://www.facebook.com/pages/PREDICATE-NOT-DEFINED/78606712588
http://www.myspace.com/azwimusic
http://amp.channelv.com/azwimusic
Back to top
boyroy
PostPosted: Thu Aug 20, 2009 1:55 am    Post subject: Re: touching Reply with quote

Joined: 28 Jun 2008
Location: Shah Alam

Charvello wrote:
boyroy wrote:
Salamz all i-banders,

...wa siap g kt soundman lg...watpe?kasi sound kat tu man...
but the most important thing here is, u must know ur right,
if u got, yes u have,
if u dont, but u interupted, means u disturbing,
then u know what will be happen,
but inside here is only a forum, we are one of the forumer,
plz correct me if im wrong,

but now im skt perut, selagi x bg tau, tetap memulas, so aku tls gak ar,
today ive received about 6 or 7 msg, pm and call from some body who never contact me b4, and i never know who re they, but confirm, they re i-banders or even guest also,

the point is, all of them support that event have done & sucess, thanx to them, all of their words make me feel touching man.... but im realy appreciated it.
and believe me,
that i understand what all of u, feel outside there...
i dont know why im feel so touching at this time,
any way, my stomach already lega after i throw out what im feelg from the bottom of my heart..
bley wat lagu siot...

Haaa...aku bley agak la apsal hang rasa "so touching" this time and why hang kene "let go from bottom of your heart"....ni yang IM hang dapat ni mesti dari awex kannnnn......muahahaha Laughing Laughing Laughing[/quote]

Ehh... x der la,
Awexbeijing cumer reply post kat cni je lah...
kekekeeke.........

. Laughing Laughing
_________________
KRAMER MIJ 87~89
OrangeMusicStudioShahAlam since2004 call 0123-12345-0 for booking, MarshallTubeMA100&4x12",VS100&4x12", MG100DFX,LaneyTFX3hybrid UK, PeaveyCombo300,Hiwatt300,Hartke2500-2x10",hybridheadHartkeHA3500-Ashdown4x10"cab, SabianB8,StaggDH,PearlExportSeries&YamahaStageCustome,c/w twinpaddle, TamaImperial, IbanezGRX,SDGR, WashburnX10, YamahaRBX,EG303, VantageCustom, BossMT2,BF2,CH1,DD3,DS1, BehringerMultieffect, MegaHalfStack, - http://www.facebook.com/OrangeMusic Linda
Back to top
jaguar
PostPosted: Thu Aug 20, 2009 1:43 pm    Post subject: Re: Wa Lau Yeh Yeh Reply with quote

Joined: 12 Jul 2009
Location: Shah Alam

boyroy wrote:
(sedang kn Band ternama yg sudah bertahun popular pn mash ada masalah ngan sound system- kenyataan satu akhbar 3hb Ogos 2009 muka 1&2
(nama aklhbar x perlu dsbt -sensitif bg sesetngah pehak)jeng...jengjeng,jeng,..jeng. jengjeng.
~!@@##$%%^&&*&*(() Wink Wink

AKU PUN ADA BaCa PAPER 16.8.09.(nama aklhbar x perlu dsbt -sensitif bg sesetngah pehak) aku nak tls tp sma macam roy cakap la,
Amy pun kecewa, dia nyanyi sumbang, gitaris kelam kabut, sound system hancuss.....
Bro Fata x kata apa2 ke?
terus senyap je dia,
tp aku naik simpati la kat dia,
sebab aku igt dia x jujur,
tp rupanya dia x betul.....
nak jmp aku plak
sblm apa2 terjadi,
baik aku bla dulu
larii........
_________________
Cromok
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Charvello
PostPosted: Thu Aug 20, 2009 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 24 Dec 2008

ish kamu ni yeob...udah udah ler tu...bulan pose pun luse jer ha...Selamat sambut puasa semua, moga amal kita diterima.
Back to top
fatamorgana
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 4:03 am    Post subject: Re: Wa Lau Yeh Yeh Reply with quote

Joined: 06 Dec 2008
Location: shah alam

jaguar wrote:
boyroy wrote:
(sedang kn Band ternama yg sudah bertahun popular pn mash ada masalah ngan sound system- kenyataan satu akhbar 3hb Ogos 2009 muka 1&2
(nama aklhbar x perlu dsbt -sensitif bg sesetngah pehak)jeng...jengjeng,jeng,..jeng. jengjeng.
~!@@##$%%^&&*&*(() Wink Wink

AKU PUN ADA BaCa PAPER 16.8.09.(nama aklhbar x perlu dsbt -sensitif bg sesetngah pehak) aku nak tls tp sma macam roy cakap la,
Amy pun kecewa, dia nyanyi sumbang, gitaris kelam kabut, sound system hancuss.....
Bro Fata x kata apa2 ke?
terus senyap je dia,
tp aku naik simpati la kat dia,
sebab aku igt dia x jujur,
tp rupanya dia x betul.....
nak jmp aku plak
sblm apa2 terjadi,
baik aku bla dulu
larii........

lu ingat zaman ni zaman hang tuah ngn hang jebat ke beb?
sori la bro wa bukan kaki perang2 beb..wa suke care lu..mgkin wa silap..
wa mintak maaf beb..wa ikut kan ati sgt..wa pun org baru belajar dlm hal2 berforum ni.. senyap bukan pe coz bz recording...lu xnk knl ngn wa x pe la...
Back to top
fatamorgana
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 4:23 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 06 Dec 2008
Location: shah alam

PADA SEMUA WA MINTA MAAF..SEMPENA MENYAMBUT BULAN POSE NI..
PADA ROY...AKU BETUL2 MINTAK MAAF..AKU INGAT BAND TU SEMUA BAND YG LU SELECT YG BETUL2 DAH TARAF PRO..COZ FLYES LEH SMPAI
DEPAN UMAH XKAN X BEST..TP MANUSIA NI KLU PRO PUN BLUM TENTU SEMPURNA..MCM SEARCH CONTOHNYE...KLU NIAT LU NAK NAIK KAN BAND CARA MCM TU BAGUS LA..
PADA JAGUAR.....HEHEHE...LU MMG SEMPOI...WA SUSPECT LU...!!!
ORG MCM LU MMG DI PERLUKAN DLM FORUM...
PADA MEMBE2 I-BANDS...SELAMAT BERPUASE....

P/S ; Wa baru2 ni ade perfrm BOTB kat rawang..ade sape2 g tgk x?
saringan 15hb,final 19hb ogos...
rugi la x dapat kutuk wa mase prfm tuk final botb tu..wa nyanyi
hancusss....coz demam..tp alhamdulilah band wa juare.. [/b]
Back to top
fatamorgana
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 4:26 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 06 Dec 2008
Location: shah alam

LUPE LAK PADE BAND KOZAM...WA NK SANGAT TGK LU ORG JMMG...
KASI SIOT...!!!X PUAS KAT SHAH ALAM ARI TU COZ ADE TEKNIKAL PROBLEM....LAME WA TGGU BAND LU ORG PRFRM..LAST2 KEJADIAN YG X DI INGIN NI TERJADI...
Back to top
Awexbeijing
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 9:44 am    Post subject: Re: touching Reply with quote

Joined: 28 Jul 2008

boyroy wrote:
Charvello wrote:
boyroy wrote:
[...]

. Laughing Laughing[/quote]

Opo to lah yo wak ee....alon2 asal ley kelakon yo wes
Orak oleh berkat koyo wong mantu kuwi la nyong orak teko...Smile)
_________________
itu misai ka tanglong
Back to top
campa
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 3:10 pm    Post subject: Re: touching Reply with quote

Joined: 26 Aug 2008

Awexbeijing wrote:
boyroy wrote:
Charvello wrote:
boyroy wrote:
[...]

Orak oleh berkat koyo wong mantu kuwi la nyong orak teko...Smile)[/quote]

hahahaha!!!!!!
sekaliii jerman daaaaa
sekapal......
botton nggeh....
luput ku perapatan kulon...
keh keh keh....... Very Happy
Back to top
campa
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 3:20 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 26 Aug 2008

kepada sang juara...
tahniah... kekalkan kejuaraan anda...
semoga kadar kejuaraan anda bertambah maju. semaju SEARCH diawan biru.....
dan semoga album lu meletup2 dipasaran.. kalau u mean by rwecording tu u tgh wat album recording.

tp xsalah kalau lu pandang bumi yang lu pijak walaupun lu dapat terbang sampai langit ke tujuh..
sbb dimana bumi dipijak, disitu langit dijunjung.
dan perumpamaan "ikut resmi padi, semakin berisi semakin tunduk" tu bukan saja2 N SIA2 org dlu2 buat. sebagai renungan supaya xsesat dihujung jalan.

apapun...

LU CHAMPIOOOOOONNNNNNN!!!!!!!!! YANG X TERKALAHHHHHH
API SYURGA MERAGUT LALAAANNNNGGGGGG..........
WAAAARRRRRGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!
Back to top
Kozam
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 6:55 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 16 Aug 2005
Location: Seri Kembangan

Bro Fata,

Nanti leh ikut Bro Cardo ke Sesi Jamming kitorang,boleh kita berkenalan. Saya amik iktibar dari komen bro Fata.TQ for ur sincerety.
_________________
www.i-bands.net/audiovault/kozam
http://www.myspace.com/kurtkozam
http://www.myspace.com/mynavigator
http://www.youtube.com/kurtkozam

Fender Stratocaster >macam macam ada> amp
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
ETERNAL
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 01 Aug 2005
Location: Dreamland

Kozam wrote:
Bro Fata,

Nanti leh ikut Bro Cardo ke Sesi Jamming kitorang,boleh kita berkenalan. Saya amik iktibar dari komen bro Fata.TQ for ur sincerety.

bro... klu nak jam kat studio nrocinu or black brown blues... hello la aku..
nak join gak.. nak tgk ko menurun jadik malmsteen... huhu
_________________
KreativWerks MediaSolutions|Soundcloud | YouTube | Facebook
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
fatamorgana
PostPosted: Sat Aug 22, 2009 6:26 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 06 Dec 2008
Location: shah alam

ETERNAL wrote:
Kozam wrote:
Bro Fata,

Nanti leh ikut Bro Cardo ke Sesi Jamming kitorang,boleh kita berkenalan. Saya amik iktibar dari komen bro Fata.TQ for ur sincerety.

bro... klu nak jam kat studio nrocinu or black brown blues... hello la aku..
nak join gak.. nak tgk ko menurun jadik malmsteen... huhu

betul3x... Wink
Back to top
Display posts from previous:
Post new topic  Reply to topic Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next Page 7 of 8

Jump to:

You cannot vote in polls in this forum

DAJ Glass template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu