back to main area

i-bands.net [READ ONLY MODE]
Articles  Articles   FAQ  FAQ   Search  Search   Memberlist  Memberlist   Usergroups  Usergroups
Register  ::  Log in Log in to check your private messages

Post new topic  Reply to topic Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 i-bands Jamming session tribute to Iron Maiden « View previous topic :: View next topic »
Author Message
T|melessness
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 7:11 pm    Post subject: i-bands Jamming session tribute to Iron Maiden Reply with quote

Joined: 06 Jan 2009
Location: Kuala Lumpur

O.k.. jom arrange Jamming session.. Tribute to Iron Maiden..
aku dah lupa byk lagu maideng.. tapi tarak hal la bagi masa nak refresh sikit.. o.k bagi list song.. baru la tak terkebil kebil nak main lagu ape..
takyah la berjela jela sgt list nye..hahaha.. dah dpt semua dah katam semua baru kita turun jammmmmmmmmmmmm!!

orait list song sekarang!!..

1 The Trooper
2 Aces High
3 Hallowed Be Thy Name
4 Wasted Years
5 Flight Of Icarus
6 Number of the beast
7?????

list nih deadzid ygf bagi..hehehe... yg lain pun sila sila..
bagi list dulu nanti kita finalize balik..select mana yg mampu aje lah.. so dah confirm list nanti.. dlm masa sebulan kita jamming o.k?

sape paling aktive Ajeep bagi hadiah saguhati - Mesa boogie nye..eheh!

note : cari lagu yg ade dlm list ni aje.. jgn menggatal cari lain.. kang jamming la sorang sorang org lain tatau chord..ahahha

Tempat Studio Ajeep..

_________________
Conklin GTG-7T
Conklin GTG-7F custom
EVH Wolfgang Special
Kramer Vanguard USA
Fender Heartfield Talon III
Fender Stratocaster

www.myspace.com/cynica
www.myspace.com/conklinguitars
www.conklinguitars.com
Back to top
boyroy
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 9:09 pm    Post subject: boley Reply with quote

Joined: 28 Jun 2008
Location: Shah Alam

Boroi cam aku nih bley join x agak2 Embarassed
aku nk practice satu lagu jer
aku men bass ar

itu jer yg aku tau
hehehehe

men bass nih kelebihan dia satu ar

x yah nk fkr psl fx la, nk angkut2 beg jual ubat isi gejet la Cool

buley x,

aku suker dgr maideng, tp x tercapai di akal ku men lagu dia nih

saper2 yg tau web nk down load lagu2 maiden,
plz bg link (maklum lah old school)
kaset2 lamer dah lenyap dek banjr thn 1994 kt umh sewa lama

plz, aku gian nk jemg, satu lagu pn cukup ar
Twisted Evil
_________________
KRAMER MIJ 87~89
OrangeMusicStudioShahAlam since2004 call 0123-12345-0 for booking, MarshallTubeMA100&4x12",VS100&4x12", MG100DFX,LaneyTFX3hybrid UK, PeaveyCombo300,Hiwatt300,Hartke2500-2x10",hybridheadHartkeHA3500-Ashdown4x10"cab, SabianB8,StaggDH,PearlExportSeries&YamahaStageCustome,c/w twinpaddle, TamaImperial, IbanezGRX,SDGR, WashburnX10, YamahaRBX,EG303, VantageCustom, BossMT2,BF2,CH1,DD3,DS1, BehringerMultieffect, MegaHalfStack, - http://www.facebook.com/OrangeMusic Linda
Back to top
T|melessness
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 11:20 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 06 Jan 2009
Location: Kuala Lumpur

hehehe.. semua alu alu kan..
_________________
Conklin GTG-7T
Conklin GTG-7F custom
EVH Wolfgang Special
Kramer Vanguard USA
Fender Heartfield Talon III
Fender Stratocaster

www.myspace.com/cynica
www.myspace.com/conklinguitars
www.conklinguitars.com
Back to top
huzai
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 12:28 am    Post subject: Reply with quote

Angsakawan
Angsakawan

Joined: 18 Nov 2004

aku nak bwk pc...nak join bleh
_________________
http://www.reverbnation.com/synsmusic
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Deck
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 1:52 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 22 May 2006
Location: 110.159.133.63

lagu bunkface xda ke..
tak remaja lah..Laughing

nak join
_________________
Fuckin Brutal!

Icarus Live
Rofl
Primitive
Re-Amp
Re_mix_Rose Of Sharyn
Re_mix_G**Damn
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
ETERNAL
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 2:37 am    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 01 Aug 2005
Location: Dreamland

lurah ada tak?
_________________
KreativWerks MediaSolutions|Soundcloud | YouTube | Facebook
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
poundcake
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 9:26 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

up the irons... bagus nya ni... tak sabar nak join, tapi nak
jadi roadie untuk keyboardist..
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
undefined
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 10:44 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 08 Dec 2003
Location: gelogor, penang, malaysia

sape jadi bruce atau paul di'anno? ehehe
_________________
http://www.facebook.com/pages/PREDICATE-NOT-DEFINED/78606712588
http://www.myspace.com/azwimusic
http://amp.channelv.com/azwimusic
Back to top
poundcake
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

tak pun jadik Rod Smallwood..
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
oRden
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 19 Feb 2008

Izin laluan,
den nak tanya sat buliyh ka bha?

apsai thread ni hangpa poi lotak kek seksen 'Warung Batu', bukannya 'Event'?
timkai?
_________________
For those little foofah in the roundabout

"orang yang head banging masa tengah dengar lagu metal akan dikatakan sebagai orang gila oleh orang yang tak dapat dengar muzik tu sedang berkumandang" - Nietzsche
Back to top
jibraun
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 29 Jul 2008
Location: Kepong

Drg mmg camtuh... suke2 je...
hahahahaha

Aku pun nak 2 lagu je.. nak Aces High ngan Trooper..
Lagu lain aku tak tau... hehehe
_________________
ESP Horizon
Fernandes Telegram
Rocktron Velocity V25D
Back to top
poundcake
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 17 Feb 2004

warung batu tempat sembang2 acah je dulu.. kalau jadi nanti kita consider taruk kat event..
_________________
save me from myself of what's left of my soul after I've sold some part of it
Back to top
boyroy
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 5:42 pm    Post subject: cvr Reply with quote

Joined: 28 Jun 2008
Location: Shah Alam

poundcake wrote:
warung batu tempat sembang2 acah je dulu.. kalau jadi nanti kita consider taruk kat event..

ayt cover Cool Twisted Evil
_________________
KRAMER MIJ 87~89
OrangeMusicStudioShahAlam since2004 call 0123-12345-0 for booking, MarshallTubeMA100&4x12",VS100&4x12", MG100DFX,LaneyTFX3hybrid UK, PeaveyCombo300,Hiwatt300,Hartke2500-2x10",hybridheadHartkeHA3500-Ashdown4x10"cab, SabianB8,StaggDH,PearlExportSeries&YamahaStageCustome,c/w twinpaddle, TamaImperial, IbanezGRX,SDGR, WashburnX10, YamahaRBX,EG303, VantageCustom, BossMT2,BF2,CH1,DD3,DS1, BehringerMultieffect, MegaHalfStack, - http://www.facebook.com/OrangeMusic Linda
Back to top
deadzid
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

Mod Squad
Mod Squad

Joined: 13 Feb 2004
Location: Shah Alam

oRden wrote:
Izin laluan,
den nak tanya sat buliyh ka bha?

apsai thread ni hangpa poi lotak kek seksen 'Warung Batu', bukannya 'Event'?
timkai?

ini i-bands... memang takde law punya...
kalau nak ikut law, pi mahkamah la..
sana banyak lawyer!

hahahhaa....
_________________
> facebook
> youtube
> my-mic
> mockspecial.com
Back to top
jibraun
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 9:02 pm    Post subject: Reply with quote

Joined: 29 Jul 2008
Location: Kepong

Kite buat camnih kot?

http://www.youtube.com/watch?v=n10E3XwV5kA&feature=related
_________________
ESP Horizon
Fernandes Telegram
Rocktron Velocity V25D
Back to top
Display posts from previous:
Post new topic  Reply to topic Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next Page 1 of 5

Jump to:

You cannot vote in polls in this forum

DAJ Glass template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu